20 januari 2009



Tjing!

Åhhhhhh, jag snubblade in på en jätte, jätte rolig sida på nätet.
Man kan göra om sina bilder så de ser gamla ut!
Över 100 år!
Det blir jättefint!
Jag lade in orginalbilderna med så ser ni skillnaden!
Take a look my friends!



När jag och en kompis var ute och åkte i höstas så hittade vi detta gamla underbara fantastiska gamla hus. Det liknar ett spökhus. Ingen bor där. Självklart så fotade vi massor av bilder där! Vi var även inne på ett gammalt fik åxå!

Å visst blev det läckra bilder!

Håller ni inte med?!!



Skylten till fiket!

Inne på fiket!


Utanför fiket!


En gammal byggnad utanför fiket!


Gå in och kika. Det är hur kul som helst!



Hej Hej

11 kommentarer:

Nettan sa...

Så häftigt! Har läst om den där sidan ngn annanstans men tappat bort adressen! Så tackar för det! Ska ta mig en titt!
Kram Nettan

Anonym sa...

Så läckra bilder. Tack för tipset.
Kram Mia

Viola sa...

TACK FÖR TIPSET, HELLÄCKERT VERKLIGEN, SER FAKTISKT UT SOM GAMLA FOTON, HÄR MÅSTE JAG GÅ IN OCH LEKA ETT TAG, PASSAR DENNA GRÅTRISTA DAG,

HA EN BRA KVÄLL,

KRAM

Hanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna sa...

Hoppsan ...
Tack för tipset!! Kanon!
Men texten va lite svår... :P

Ha d gott!
Kram Hanna

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, a wonderful house.
Kram Elke.:):):)

Sjabbig men chic sa...

Vad kul! Det där måste jag absolut testa!

Kram Lisa

Vardags-mirakel sa...

Hej, men vad häftigt. Tänk vad man kan göra nuför tiden...kram Eva.

här är gudagott att vara sa...

Va kul att prova sig fram med bilder, min dotter är fotograf
hon har lärt mig en hel del, jag kan ta sådana direkt på min kamera
lärde jag mig av henne. Om du är intresserad av skåp gå in på www.antikharry.nu
Haregott!

vardagsvitt sa...

Härliga bilder jag ska kolla in den sidan men jag har även ett redigeringsprogram som har den effekten.
Kul att se för/efter.

Kram Marith

StrandviksVillan sa...

Nämen OJ!! Så snygga bilderna blev! Jag har redan sparat den länken, men inte testat själv. Måste nog ta och göra det nu :D
Kramis, A-C