28 januari 2009

Fick en rolig utmärkelse
av Sanna med den härliga och mysiga bloggen inredningsboden.
Tack Sanna!


Man ska lista 5 saker som man inte kan vara utan!
Här kommer min lista.

KAMERAN. Den har jag med precis överallt, den hänger och slänger överallt kan jag lova. Så att jag inte missar ”den där bilden”.

HANDVÄSKAN. Jag har så mycket där i SOM JAG TROR ATT JAG BEHÖVER HELA TIDEN, men som jag egentligen inte alls behöver.

Min Kära Familj och Mina vänner såklart!!! Finns väl inget bättre!

DATOR´N. Den kan jag absolut inte vara utan, tänk om den skulle pajja, jag vågar inte ens tänka tanken….jag får abstinensbesvär om jag har varit borta för länge ifrån den…hi hi

Sist men inte minst...



MORÖTTERNA på kvällen, hörrni. DE kan jag heller inte vara utan. När det är mys framför teven!Tänk om jag skulle få sitta och gnaga på en …potatis istället, näej fyyyy!



Nu ska jag då skicka denna award vidare till 5 härliga bloggar .


www.klackliv.blogspot.com
www.elinsstuga.blogspot.com
www.njutbarahem.blogg.se
www.lescotrions.blogspot.com
www.violasromantiskahem.blogspot.com

26 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!!!!
Har aldrig fått en award förr vad gör jag ,hur gör jag ?Hi Hi

Viola sa...

Tackar och bugar, så härligt att du tänkte på mig, puss och kram igen!

Hon med klackarna sa...

Ååå Tack å bock!
Tusen tack!
Vilken kul utmaning! Nu måste jag klura ut 5 saker.. hmm.. tänk,tänk.
Kommit på nån sak, men det kommer mer!
Kraam på dig vännen ;o)

Les Cotrions sa...

Thank you my friend!!! I'm very happy! I love your blog and your style! I'd like to have a bright and clear home like yours!
Have a nice day...tomorrow!
Hugs
Vale

Sjabbig men chic sa...

Grattis till awarden och vilken rolig sen!

Kram Lisa

Sjabbig men chic sa...

Glömde! Det är secondhand serenade det är ett amerikanskt band som är så bra så att jag är beroende!

Kram igen Lisa

Maria sa...

Det där med handväskan är ju så mitt i prick. Står och letar efter nycklarna bland alla onödiga saker i minst en halvtimme varje gång jag ska öppna dörren. Vilket tidsslöseri ;).

Jenny sa...

Det e första gången jag är inne på din blogg! Jag måste säga att du skriver på ett otroligt upp piggande sätt!
Jag blev glad av att läsa här!Jag kommmer tillbaka...
Trevligt att höra att fler myser av morotsstunden på kvällen hihi!Jenny

Vitt och nött sa...

grattis till din award!!

kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Vilken rolig utmaning. Kul att läsa om dig :)

Ha det fint vännen

Kram Viveka

annashusidingtuna sa...

Grattis till din award!
Skulle kunna skriva under på dina 5 punkter, så nu får jag komma på ngt annat helt enkelt...
har också fått den av Sanna, hon e bara för go.
Du är så värd den!!!!!!!!!!!
Kraaam Anna

HAGENS VITA VARDAG sa...

Har inte skrivit på ett tag fast jag besöker dig nästan dagligen= )
Grattis till awarden, ja vad ska man hitta på, sover nog på saken= )
Gulligt med morötterna, knapra på på..håller med om att det vore för bedrövligt att behöva ta till potatis! = )
Kram på dig och din mysiga blogg!
Anna

Anonym sa...

Hejsan!
Grattis till utmärkelsen!
Vilket fint skåp du fick tag på, det var meant to be!
Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej & gomorron!

Grattis till din award!

Måste bara säga att du sprudlar av glädje å det är smittsamt oxå...hihihi..jag blir såååååå glad av dig.TACK !

Kramizz Nilla

alegni sa...

grattis till utmärkelsen!
vet du, vi har samma saker som vi inte kan vara utan, förutom morötterna, de är no-no i min nuvarande kostföring!
kram
ingela

Anonym sa...

GRATTIS!
Kram Åsa

Anonym sa...

Hei Zinkis :)Gratulerer med award!!
Hva skulle vi gjort uten gulrøtter?
Jeg elsker denm også..Både rå og kokte ;)Ha en fin dag videre :)

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hej igen, tack för din gulliga kommentar, det värmer..
Kramis
Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, håll dig du till morötterna. Det låter liksom mycket goare än potatis;) *skrattar*
Grattis till utmärkelsen.
KRAM Lallis

Nettan sa...

Du kommer väl bli alldeles orange efter allt morots knaprande!;-)
Kram Nettan
Ps Scooby tackar för grattis hälsningen

färg o form sa...

Tjohej!! Vad kul att läsa om det som du inte kan vara utan......jag kan inte heller leva utan min väska, i den finns ALLT och lite till. Jag brukar säga att jag har nästan hela mitt liv i den.
Kramar Hannah

silje-sin sa...

Gratulerer med award:) Takk for koselig hilsen hos meg. Du har en flott blogg, nydelige bilder! God helg:) klem fra silje.

Katta sa...

Ja du morötter e bra gott det, bra ide som kvälls-snacks med. Fint du har det här på din blogg, gillar ditt typsnitt med. Kram Katta

mig & alice sa...

Hej min kära goa vän.
Tack...

Ibland kan livet bara vara kasst men dina varma ord värmer min själ gott, så tack.

Kraam
Melinda

Ingis sa...

Du har något att hämta hos mig/Kram Ingis.

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Vad spinkig du måste vara som käkar morötter som snacks! =)
Här blev det M-kulor!

Kram Sanna