21 januari 2009

Har ni rörigt hemma hos er?





Här är det rätt så ofta rörigt kan jag säga, kan inte förstå hur det kan bli det?! Jag har en förmåga att börja med olika saker samtidigt, och jag är en sådan person som vill ha färdigt allting på samma gång och fort ska det gå!! Jag blir tokig! Kan inte göra en grej färdigt…å sedan börja med nästa grej utan allt samtidigt!!! Jag är här och jag är där, jag är högt och jag är lågt……..Hej å hå!!!




Sedan är jag är en människa som ändrar om rätt mycket bland mina saker.

Jag flyttar hit & dit hela tiden!
:)
Men, så länge man tycker att det känns kul så är det ju helt OK!
För det är ju ändå skojigt!
Ha en underbar dag!
Kram

18 kommentarer:

alegni sa...

här är det inte så fasligt rörigt. jag försöker lära mina lärjungar att ställa tillbaka grejer de tagit fram - med både bättre o sämre framgång, men jag föregår i alla fall med gott exempel :) nåja, i sina egna rum har lärjungarna verkligen inte var sak på sin plats ;)
kram
ingela

Diverselådan! sa...

Rörigt är bara förnamnet... Suck! Men så håller vi på att renovera ett rum och alla grejer är utspridda över hela övervåningen. Tur att ingen behöver se det. Kanske kan det börja ordna till sig i helgen...
Tack för länkarna i tidigare inlägg till. De blir kul att använda.
Kram!

Viola sa...

ÄR VI TVILLINGSJÄLAR DU OCH JAG, KÄNNS SOM DET ÄR MIG DU SKRIVER OM, FNISS....

ÖNSKAR DIG EN BRA DAG I DETTA GRÅVÄDER, SÅ TRIST, SKA DÄRFÖR PIGGA UPP MIG MED EN STOR LOPPISTUR I EM,

KRAM VIOLAN

Anonym sa...

Här är livet just nu kaos. Det märks vad man gör vanligtvis. Är lite krasslig så orken och lusten är väck. Det blir en plocka i ordning dag när jag piggnat till.
Det är bara jag som vet var alla grejer ska ligga. Det är tydligen bara jag som kan plocka i och ur diskmaskin och tvättmaskinen. Ja ja man har väll skämt bort dom.
Ha det bäst.
Kram Nettan

Anonym sa...

PS
Hälsningar Nettan mamma lycklig.DS

Annika sa...

Hej
Här är det också rörigt på sina ställen, jag flyttar bara runt den syns det som...
Ha en bra kväll.
Kram Annika

Nettan sa...

Japp, guilty!! Ä precis likadan!! Min paps kallar mig för: ingen panik, allt på en gång!! Så rörigt kan det bli ja!!

Kram Nettan

Magdalena sa...

men så vakkert.....

Jeanette sa...

Rörigt, ja jämt!!!
Kramisar

annashusidingtuna sa...

Jag bara älskar den där ljusstaken!!!
Shiffonjen är så fin och har så fina detaljer.
Kram Anna

Millas hem sa...

Det är ju precis så det är, jag har också lite för många bollar i luften samtidigt!

Kraam

mig & alice sa...

Hohoooo, din duracellkanin.
jag läste om 2 bloggare som dog i Usa för att de tävlade om vilken som kunde göra flest blogginlägg på ett dygn. Men andra ord...medans jag hinner göra 1 så har du gjort 3!! hahahhaha Skämt åsido....jag tävlar VERKLIGEN inte mot dig!!
Duuu, vilken fantastisk sida du hittat om att göra kort så att de ser äldre ut, det måste jag bara testa...
Jag menar, jag har ju alltid önskar att vårt hus skulle vara äldre än var det är. Detta blir ju perfekt!!Och så blev bilderna så vackra också.

Vad kuligt det ser ut när du tränar på gym....hade jag varit med på den bilden så hade jag hängt knäveck i en kristallkrona om det funnits en sådan, TJOHOOOO!!!
Ha det så gott min härliga vän.
Kraam
Melinda

mig & alice sa...

Förresten..glömde ju.
Jag är preeeeccciiiiiis likadan som du...tar något för lång tid som jag påbörjat med, ja...då tröttnar jag och börjar med något annat med förhoppningen att det tar kortare tid att få klart, hahaha...det resulterar bara med en enda stor RÖRA!
Kraamen

Sabina sa...

Jag tycker det ser så städat och fint ut på din bild :)
Jag är likadan...börjar på med tusen saker på en gång! Men jag avskyr när det blir för rörigt så jag städar och plockar rätt ofta också. Många fina inlägg du haft på senaste tiden. Tack för alla tipsen!
Kram S.

Cilla sa...

Rörigt...jag skulle vilja säga att mitt hem ibland liknar tredje världskriget. Jag förstår inte att jag som älskar vackra saker och inredning inte fått någon städ-ordnings-gen.

Kram Cilla

anna of sweden sa...

Du är roligt, du.
Jag blir så nyfiken på att se vem
som döljer sig bakom alla orden! ;D

Inspiration i vitt sa...

Ja du i bland när man kommer innanför dörren här hemma så har jag lust att skaffa mig ett eget hus hihi,men som tur är så går det över.
Hos dig ser det i alla fall väldans fint ut och din skänk med alla lådor är ju helt underbar och det var såå fint med alla ljusen tända.
Kram på dig/Ingela.

kardemumma sa...

Hej,det var länge sedan jag kikade in hos dig.
Jag såg att min hemma gjorda award har hamnat hos dig "Jag gillar din gulliga blogg" :)
Kram C