14 december 2008

Trevlig 3:e Advent!






















Kram!

15 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Åååå vilka söta saffranshjärtan,
Ha en fin 3 advent du med!!
Kramar Anna

Malin Winbladh sa...

Vilka fina. Är det vanlig saffransbrödsdeg?
Hälsar
/Malin

Cilla sa...

Vad fint du gjort. Trevlig advent på dig också!

Annika sa...

Vilka härliga hjärtan ser mumsiga ut
Ha en fortsatt bra adventskväll.
Kram Annika

Sjabbig men chic sa...

jättegulligt!

Kram igen från Lisa

Unknown sa...

Guuuud vilka söta lussisar!! =) Ser sååå goda ut!!

Ha en härlig vecka!

kramar Malin

Jeanette sa...

Hjälp vad du har legat i....
Jag har inte varit in på datan på fleeeeeeeeera dagar. Skärmen pajade så det va bara vänta tills vi köpt en ny, men nu så..
Härliga vinterbilder och fina små mumshjärtan!
//Jeanette

Anonym sa...

Jag älskar hjärtan, dina saffranshjärtan är bara för underbara.
Är otroligt sugan att göra samma runda i Stockholm som du gjorde, få se om det blir nästa lördag.
Ha en fortsatt trevlig advent.
Kramis Annica

Poppins sa...

Det var en gullig trio! Och säkert god också.
kram från Poppins

mig & alice sa...

Ahahahahahaaa...jag skrattar åt ditt tidigare inlägg nu...det snöiga, inte åt dina vackra hjärtan.

Du är för sjutton knasigare än jag tror jag, hehehe...Hääärligt!!!

Hoppas att du har haft en mysig helg!

Du har något att hämta inne hos mig :-).
Kraaaaaam
Melinda

marianaskeramik sa...

vilka smarriga!!
mums
ha de bra
marianaskeramik

mig & alice sa...

jaaadu...jag är själv inte fantastisk på det här med datorer. Jag fixade ju till snön iallafall så alltså är jag bättre än du, mohahahaha...näääråå.

Men jag klickade bara tror jag på länken och skrev in mitt användarnam och lösen som jag har till mitt bloggerkonto...tror iallafall att det var så jag gjorde ;-).
För du hade hittat länken va?

Kraaam
Melinda

Drömmar och verklighet sa...

Vad kul att jag hittade in till dig Så himskans mycket fint och roliga saker att läsa Ha en trevlig vecka/Carina

Anonym sa...

Men jisses sådana söta lussehjärtan! :-)

Anonym sa...

Men jisses sådana söta lussehjärtan! :-)