12 oktober 2008

Söndag...IGEN...

Hallå! Hur fort går en vecka då???…..sitter här igen denna Söndagskväll med myspyskläderna och en ”balja” med kaffe och kurar skymning, och denna helgen är snart till ända…helgen har varit lugn och behaglig! Har mest vilat och ”bara varit”! Det kan vara skönt det med, jag tror jag behöver det!!!! En liten tripp till grannstaden blev det….och lite lövkrattning…och någon promenad...


Förresten tittar ni på Idol? Det gör jag! Kan inte sluta titta! Rätt man åkte ur i Fredags! Min ”favorit” är Kevin! Tror nog att han går och vinner hela rubbet…..faktiskt. Vad tror ni?


I helgen blev jag bjuden på taco!!! Tänk att jag tröttnar aldrig på taco!

Ser ni att det föreställer en gubbe... :)


Ha nu en fortsatt mysig Söndag och så tar vi nya tag och kliver in i en ny vecka imorgon! EN VECKA NÄRMARE JUL!!! Dä ni! Mot julen!

Hej Hej!

Inga kommentarer: