8 oktober 2008

Madrid


...drömmer mig tillbaka 1 år.....till
Madrid...
För drygt ett år sedan så var jag och några vänner på resa till Madrid. Madrid kanske inte låter så kul men jag kan tala om att det var över våra förväntningar, vill jag säga! En mycket vacker stad med många fina platser och byggnader och bra SHOPPING!!! Vi gick ut tidigt på morgonen och kom hem sent på kvällen. Gissa om vi var trötta??? Ja, det var vi! Vi var trötta som grisar när vi lade oss.. Snark! Snark! Men vi hade SÅÅÅ ROLIGT!!
Jag vill göra om det igen! Resa! Vill! Vill! Vill!


..det här glashuset kallas för kristallpalatset. Såå mäktigt! Väldigt vackert ställe att vara på! Man ville inte gå därifrån liksom...
Nästan lite magiskt!

kristallpalatset.....

.....å kristallpalatset....


…det här är ett grönområde, kallas för Parque del Buen Retiro.

en vacker byggnad...

…en dag så tog vi en sightseeing tur med buss. Här åker vi förbi Real Madrids fotbollsarena där DAVID BECKHAM spelat!!! Dää ni!!! ;0














Inga kommentarer: