26 oktober 2008

Min första award....;)


Jag är sssååååå jäkla GLAD! Jag har fått MIN FÖRSTA AWARD!! Så kul! Jippppiiieeee!!!! Jag fick den av fasteratta www.fasteratta.blogspot.com som jag besöker ofta och som jag tycker har en mycket inspirerade och bra blogg!



Jag ska GIVETVIS skicka den vidare till några bloggare som jag definitivt inte blir ledsen av att besöka. Tvärtom, jag blir SUPERGLAD av att besöka deras bloggar! De skriver bra och dessutom har de så vackra bilder med!

Reglerna säger att man ska nominera minst 7 st andra, så dessa 7 som följer vill Jag nominera!








1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 7 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.










6 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh goa gumman största grattis till dig!!!!
och jag blir sååååå rörd att du ger den till mig, största tackkramen!

varmkram lotten

johanna sa...

Tack snälla du!!! Vad glad jag blir!! TACK!
Ha en underbar dag. STOR kram til dig

Anonym sa...

Grattis till din första! men knappast den sista Awarden.

Ha det bra
Kram Pernilla

Lallis - liv och leverne sa...

Jösses vad glad jag blir!Tusen tack:)
Kommer att lägga upp det fina awardet under kvällen.
KRAMAR

Anonym sa...

GRATTIS till din fina award :)

Anonym sa...

Jättetack! Det är faktiskt min första åxå.. Blev jätteglad! ;o)