28 oktober 2008

Igen...en award!!!

Har ni sett på trissor!!!!
En AWARD TILL bara på några dagar! Hur kul som helst! Jag fick den av gulliga "flisan" på www.flisan-alldelesvardagligt.blogspot.com
Jag tackar och bugar !!!

Regler:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.
Jag har nu valt att ge dessa 7 härliga bloggar min utmärkelse...

3 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Heeeeej!

Men å, så glad jag blir nu,tusen TACK!!!! Jag tar till mig den till hjärtat, lägger tyvärr inte upp något på bloggen...hoppas att du inte blir ledsen för det!

KRAM
Hanna

H A N N A S - F O R M sa...

Hej igen!

Tråkigt att jag inte förklarade mig mer sist...Jag blir ju som sagt såååå glad för en award MEN kopierar inte in dom till bloggen då jag tycker om att det ska vara så "rent" som möjligt...skrev iallafall ett litet inlägg om dig!

KRAMMMM
Hanna

Lisbeth sa...

1000 tack för det.. ha det bra.
// Lisbeth i bagarstugan