4 oktober 2008

...den vackra hösten.....

...jag Älskar hösten! Vet ni varför? Jo, då infinner sig ett lugn som jag gillar. Man tänder ännu mer ljus och myser ännu mer...och alla vackra färger som finns. Jag tycker att det är den bästa årstiden. Faktiskt! Det är sant!

Vintern är mysig på sitt sätt, kan vara väldigt vacker OCH väldigt kall. Jobbigt att ta på alla kläder för att inte frysa...och BILEN jo, den lilla bilen som man måste skrapa rutor på och sopa av. Känner ni igen det? Tänkte väl det!! :)

Våren är naturligtvis också härlig med solen som dyker fram mer och mer. Alla blommor som "pluppar upp"!
Sommaren är sommaren! Härligt med värme och sol givetvis. Man käkar glass och njuter!

Alla årstider har nog sin charm.

Men...jag gillar allt hösten bäst.....



MEN NU LÄNGAR JAG TILL JUL!!! :) Hi Hi

Inga kommentarer: