1 november 2009



Smyckeskrin...







Fyndade en liten låda på loppis som jag målade vit!


Vad annars???





;=)



Det fick bli ett smyckeskrin med alla mina fina halsband i!







Jag AB

Jag fick tillfälle att se en riktig bra dvd med en kompis förra veckan.

Jag AB heter den.

Den är gjord av Kjell Enhager. Han är en riktigt BRA OCH ROLIG COACH!

Är det någon som har sett den?

Eller kanske tom lyssnat på hans föreläsning?


Den är KANONBRA!



Den handlar om vad vi sätter upp för mål i livet, personlig utveckling, förändringsarbete och mental träning!


Vad fokuserar vi på?


Ofta fokuserar vi på sådant som vi INTE vill ha här i livet istället för att verkligen FOKUSERA PÅ DET VI VILL HA ISTÄLLET.


Vi ska ha rätta känslan i kroppen, då drar vi till oss allt ”det braiga”!


;=)


Har ni den rätta känslan i kroppen?


Filmen är nästan 3 timmar lång och kostar 1950 kr……. det ni.


JA. Då måste den verkligen vara bra tänker ni!


JA! DEN ÄR DET!

Klicka HÄR så kommer ni till Kjells hemsida så kan ni läsa lite mera om det!


ATTANS INTRESSANT!




Så...

väntar en ny vecka väntar med nya spännande utmaningar...;=)


Kram

3 kommentarer:

pysseltanten sa...

Låter som en spännande film...=)))
Positivt tänkande är nyckeln till mycket...=))
Ha en fin kväll..
Kraamizar Git

Sari sa...

Fint smyckeskrin! Med vackra pärlor!!

Har aldrig hört talas om filmen du skriver om.. Låter intressant, men SÅ dyr??!
Ha det bra!
Sari

millandante sa...

Intressant och sant!!!
Fint smyckeskrin, härligt när man kan göra om gammalt till nytt!
Kul att kika in här igen. Kram