25 november 2009

Adventsljusstaken...

är FIXAD!

Den är klar! Den är godkänd!
Den är redo att tändas!






Yippieee!







Så nu får 1:a advent anlända!









Kan ni tänka er att det alldeles strax är 1:a advent??? Det kan inte jag.

Tiden går ju så fort så man hinner ju inte med!

Snart är det midsommar åxå…

hahahaaaaa...




Egengjorda etiketter med siffror. Muggar från Ikea, 5 kr st. Lite enris från skogen. Vita ljus.


Hur svårt kan det vara?

Inte så svårt va!

Hur ser er adventsljusstake ut?


Välkommen 1:a Advent!

11 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Jag kanske är den enda som inte har en traditionell adventsstake på det viset *skrattar*.

Elvarianter i fönster o även en adventsstjärna men ingen av din el annan variant ;).

Men ljus har vi i mängder!!

Mina Gouldsamadiner sa...

Gud så fräck...vad påhittig och kreativ du är...men härhemma...nä- ä...inte en tillstymmelse till jul än...

Sjabbig men chic sa...

Men gud vad fint du har gjort! Makalöst fint!

Kram Lisa

Vitt för själen sa...

Jättefint!
Ja jag längtar tills jag får göra mina "stakar"..de är halvklara- måste köpa ljusen bara.
Visst är det skojsigt med lite annorlunda!
Må så gott/Sophia

The Secret Garden sa...

Halloj!
Vad fina de blev, eller fin, adventsljusstaken!!
JAg hade också funderingar om jag skulle göra något annorlunda i år, med adventsljusstaken alltså...men attans!!! orkar inte! sååå det får bli samma enkla sak som jag har haft ända sedan jag flyttade hemifrån, och det är lääääänge sedan, och köpte den jättebilligt på Ikea...
Så får det bli.
Fast jag skulle också tycka att det vore skönt med något annorlunda!
Såå fina bilder!

Ha en fin kväll!

Les Cotrions sa...

Such nice advent arrangement you made!
A nice evening to you!
Vale

pysseltanten sa...

Suuuuperfin adventsstake...=)))
Idag visar jag min oxå...hihi..=)))
Åtminstone EN av dom..
Kraamizar Git

Sari sa...

Vilken fiffig idé med muggar till adventsljusstake!! Och vilka fina nummer skyltar du gjort! Annorlunda och fint!
Ja, nu är första advent snart här. Helt otroligt! Och plötsligt är ju faktiskt midsommar här också, som du skriver!! Vart tar tiden vägen egentligen???? Ibland tycker jag att den går otäckt fort....
Ha det bra!
Kram Sari

Ann sa...

Vilken super fin ljusstake du gjort, vilken finfin idé. Bra jobbat gumman! :)
Kram /A

Mina dagar sa...

Vilken smart idé med kopparna och egna fina etiketter!
Ska nu leta upp min och fixa till den. Undrar i vilken av alla lådor den ligger i?
Trevlig helg!
/Eva

Englagård sa...

Jaha, det var ju lätt som en plätt:)Själv har jag inte funderat ut hur min ska se ut i år.

kram Karina