28 november 2009

Grädde...

Var på stan en sväng igår med polaren. Efter mycket springande ut och in i affärer så behöver man ju tanka på lite energi. Så vi gick till fiket och satte oss. Det är alltid härligt att hänga på ett fik och ta en kopp kaffe.
Visst!


När vi satt där så kom en man med mustage och satte sig mitt emot mig. Han hade köpt en semla!


Å GISSA!!!

Rätt vad det var så tittade jag till på han och vet ni!!!


Hela ”muschen” var full av grädde!





Å himmel, jag höll på att sätta kaffet i fel strupe.
- Vad är det frågade polaren??? Vad är det som är så kul???

- Hahhaaaa jag säger det sedan, hahahhahaaaaaaa…


Vad pinsamt. Han gick och hämtade en servett i alla fall!
Så kan det gå om man har en stor ”musche”!!!!



Julbilder från förra året.



Imorgon blir det att åka på Julskylting. Ska blir riktigt kuligt!
1:a advent!

Vad ska ni göra?
Ska ni åxå på julsyltning?
Kram

2 kommentarer:

millandante sa...

Japp här blir det också julskyltning! Härligt!!
Vilken fin adventsstake du fixat!!!
Kram

Ann sa...

Jag vet inte jag men jag brukar gå på julskyltning, inte julsyltning =0), haha.
Ha en bra dag med eller utan sylt. Kram /A