2 november 2009

Fin-fina grejer…

Man kan väl vara kär i grejer…eller???

Jag ÄR det i alla fall. Jag blir ofta kär i grejer!
De når en ända in i hjärtat. Jag kan sitta och titta på grejerna och känna oerhörd glädje, jaaaaa det är sant!!

Det är allt hääääääääääärligt att vara kär!




Visst!
Nu är jag kär i 2 grejer SAMTIDIGT!

Går det undrar ni???

JA! Det går.


Jag köpte dessa grejer av HÄRLIGA MELINDA I SÄTER.
Ett mycket fint flaskställ i rost och en ur söt ägg hink i grönt!
Man kan väl inte bli annat än kär va???!!!
;=)







Nu ska jag lägga mig och titta på dessa grejer…

hihiiiiii




Tjingtjong

10 kommentarer:

livet på utanäs sa...

Hej du !

Joho , jag är kär i ännu fler grejer , frågan är väl om jag verkligen behöver dem allihop ...

Fina saker du kärat ned dig i :)

Ha det gott !
Kram Sussi O

lottens vita och gröna sa...

hej du, det kanske stämmer att gammal kärlek rostar aldrig, men hur är det då med ditt härliga rostiga ställ, hihi!
såååå fin hink!

varmkram lotten

Mina Gouldsamadiner sa...

Visst blir man lycklig av vackra föremål omkring sig.Glädjen är total när man hittar något nytt att "kära" ner sig i.Dax att ge sig ut på loppisjakt igen tror jag.Kramiz.

pysseltanten sa...

Hihi..klaaart man kan bli kär i GREJOR....o man kan vara OTROGEN huuuur mycke som heeelst...=))))
Själv är jag just nu helgalet kär i min kälke, jag hittade på loppis i lördags....=))))
Kraaamizar git

Pilgården-Susanne sa...

mmm fina! Det är väl jättekul när man kan glädjas åt fina saker!
Måste nog åka till Säter snart!
Kram Susanne

Sari sa...

Jovisst kan man bli kär i saker!! Helt normalt, för några av oss iallafall! Min sambo han bara skakar på huvudet åt alla vackra saker jag får med mig hem från loppisar m.m....
Vad ska du med den där till, ser han ut att tänka.
Fina saker du visar!!
Ha det bra! Kram Sari

Mina dagar sa...

I bland tror jag bara att det är jag som kan bli kär i tex en burk mm. Skönt att det finns fler!
Det är ingen idé att förklara för dom som inte förstår! (citat av Ingemar Stenmark för många år sedan)

Sjabbig men chic sa...

Det är så himla fiffigt att det ryms fler saker i hjärtat än en! Dessutom så tror jag att jag är lite kär i dina grejor jag med. Typ som olycklig kärlek då. Det är så himla vackert och vemodigt och som en kärleksfilm.;)

Kramis Lisa

Inspiration i vitt sa...

Ja visst kan man bli kär i många saker dina saker var såå fina. Jag har lika lätt som dig att bli kär och lika lätt att göra slut med grejerna oxå, tröttnar ganska fort på en del saker och vissa andra saker tröttnar man aldrig på. Kram på dig/Ingela.

linéa sa...

Vilka fina saker du fått tag på! Jag blir kär i saker hela tiden..
Ha en fin dag