29 maj 2009

Jag fick en utmaning
Skor: Träskor just nu. Rosa igår…vita ida´…trallla laaaaa
Sneakers: Vita Converse.
Jeans: Från Vero Moda och Cubus.
T-shirt: Sover i.
Underkläder: Olika. Där jag hittar snygga.
Väska: Svart Prada från Italien.(ej äkta men ack så fin…)
Plånbok: Vit, kommer ej ihåg var jag köpte…kanske Vedins.
Solglasögon: Dolce & Gabbana, från Italien.
Klocka: Armani. (Jag har nämligen TANDLÄKARSKRÄCK så när jag var till tandläkaren sist så tänkte jag att om jag klarar av att inte svimma eller springa ifrån tandläkaren tjutande så ska jag UNNA MIG EN KLOCKA! OCH, det blev en klocka!)
Smycken: Har aldrig några knabbt. Jo. ett halsband med två ringar i. Love och Harmony.
Tv: Philips.
Mobiltelefon: Nokia.
Mp3: Har ingen
Dator: hp.
Smink: Olika. Tex. Max Factor
Ansiktskräm: Nivea
Deodorant: Nivea.
Tandkräm: Colegate
Shampo/Balsam: VO5
Tvål: Vit Lux.
Parfym: DKNY BE DELICIOUS
Mineralvatten: Loka
Vin: Dricker nästan aldrig vin.
Drink: Bacardi Razz
Bröd: Rostat. Eller hembakat.
Mat: Gillar Italienskt.
Glass: Våffla med pecan-nöt kola och polka. JÄSINGEN så gott!
Godis: Ahlgrens Bilar såklart!
Säng: Madrasser från Mio. Sänggavel Vitmålade lastpallar.
Lakan: Inga speciella.
Frisörsalong: Klipper mig själv ;). Näejrå, klipper mig på olika ställen. Kul att träffa nya frisörer och prova.
Dagstidning: Har ingen
Magasin: Lantliv.


Jag ger nu min utmaning till patricia-mitt-i-livet.

Å, nu vill jag nog inte ha fler utmaningar, jag känner att tiden räcker inte till. Vänligt men bestämt.
Kram

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej min vän..TACK för att du ändå antog utmaningen!! Jag själv hade precis lyckats pränta ner alla punkter på min lista då jag så tekniskt begåvad som jag (inte)är..trycka BORT alltihop...PUST Arghh....men min söta snälla dotter som skriver miljoner fortare än jag gjorde om det till mig, så jag kunde skicka vidare iallafall.Ha nu en skön helg..det ska jag, ta tag i det som jag inte kommit ifatt sedan vi var på Rhodos.KRAAAAAM Lotta

Sjabbig men chic sa...

Fast det var kul! Och det var en kul utmaning.
Ha en jättemysig fredagskväll!

Kram Lisa