2 maj 2009

Ännu en dag med strålande sol och värme.
Kan det bli bättre?
Nu strax ska grannen och jag ta en frisk och härlig morgonpromenad. Hon dyker upp runt halv nio!
Sedan blir det hem och duscha och raka spåret till Prix och köpa ännu en ny Harry-Boy!
IDAG VINNER VI!
Jag ska åxå handla hem planteringsjord till mamsen. Ja, hon ska ju plantera blommor nu, det är ju det enda som gäller nu, så nu förstår ni, nu får man inte störa henne…
hi hiihhiihiii.

I eftermiddag blir det en golfrunda.
Det blir nog mycket folk, så det är nog bäst att boka tid!



Körde förbi detta rosa fantastiskt vackra träd här om dagen, jag var bara tvungen att vända såklart och ta några bilder!
Det förstår ni va! Visst är det vackert!!!
Vilken skapelse.
Man är ju i en helt annan värld när man ser dessa vackra träd.
Ser ni vad blå himlen är!
Underbart!



Vad har ni för planer för dagen och kvällen?

Ikväll ska vi ha tjejfest! Alltid kul! Det blir väl till att hoppa på bruttans studsmatta som vanligt. Alla rusar dit. Det är skitkul!!

Man blir som ett barn!

Jag lovar!

;)



Hoppas ni har det bra! Jag önskar er en trevlig och härlig dag!

Kramisar

7 kommentarer:

Patricia sa...

Jättefint träd du fotat, ser ut som ett sånt där Japanskt körsbärsträd men jag kan ha fel.. =)

Hoppas du får en kul tjejkväll, sånt är alltid roligt!

Kram Patricia

Viola sa...

Underbara bilder och din header blev ju så vacker. Så det är dags för tjejfest vad härligt och så berättar du hur stor vinsten blev då..ha ent så trevligt, kram

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt med tjejmiddag! Hoppas att studsmattan har säkerhetsnät annars får du ta det lugnt!

Kram Lisa

gamla skolan sa...

Önskar dig en supertrevlig tjejträff ! Jag var på en tjejträff igår , och det var så kul ! Vilket vackert träd ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Vardags-mirakel sa...

Så kul att hoppa studsmatta, det är bra att ha barnasinnet kvar! Vackert träd du fotat, kram Eva.

promenader på landet sa...

Vilken härlig blogg du har!! Jättekul att läsa jag gillar din dethär blir jag glad av lista!
Kram Maria

Flaggduken 2 sa...

Wow vilka ljuva bilder du visar.
Kram Petra