15 september 2009

Lyssnar på er…

Såklart!


Den blir vit, byrån. Självklart, så nu målar jag för fullt. Hatar att måla men jag måste ibland.

;=)
Så är det bara.


Jag hittade även en rostig korg på loppis. 50 spänn.


Jättevacker.






Nu är det allt härliga höstdagar vi har. Solen skiner och det är varmt!

Kan det bli bättre!
Vi ska ut och plocka svamp någon dag.
Måste kolla upp först var man ska åka. Jag vet inga svampställen häromkring.
Men det är väl bara att åka till skogen någonstans.
Ha en underbar dag go vänner!

Kram

3 kommentarer:

Mina Gouldsamadiner sa...

Vackra och njutningsbara bilder tar du.Ja ut i skogen och plocka svamp.Ääär så underbart härligt.God höst på dig.

Les Cotrions sa...

Oh you're lucky to be able to pick your own apples! Lovely stair and basket!
Vale

Viveka i Bläckhornet sa...

Hörde ju att det var ett stort svamp år i år.
Själv har jag aldrig plockat det nån gång. Men jag äter gärna...

Kram Viveka