6 september 2009



Hösten har knackat på här…





Å HIMMEL vad jag tycker att det är mysigt nu på kvällarna!


Tycker inte ni det?

JAG ÄLSKAR HÖSTEN!







Jag tror nog att det är den bästa årstiden för mig, jaaa sommaren åxå….& våren såklart….& vintern med då! Ja ja, alla årstider har nog sitt vackra och härliga!

Så är det!






Jag älskar hösten för att allt blir så lugnt, alla vackra höstfärger dyker fram, den härliga luften. Man tänder jätte mycket ljus och myser jättemycket!








Jag älskar den alltså!

Jag blir så himla lugn!


Nu kommer det att bli flera kvälls promenader.
Det kan jag lova.

Älskar att gå när luften är så härlig!

Man kan liksom andas!

Förstår ni?!



Ha det så mysigt i höstmörkret!

OBS!
Ljuskontot är högt nu!

;=)

Kram

13 kommentarer:

pysseltanten sa...

Jepp...högt ljuskonton här oxå...=))
Meeen...de e en VÄLDSLIG SAK...hihi...
Ha en myyyysig söndagskväll zinkis....
Kraamizar Git

Ann sa...

Håller fullständigt med dig!! Det är underbar luft på hösten och det är sååå mysigt med alla tända ljus, kakelugnar och kaminer och att basta är extra mysigt!
Fina bilder på alla ljusen, förstår att kontot är högt ;)
Kram

Lilla Blå sa...

Härligt med ljus överallt. Nu när äntligen mörkret kommer kan man tända ljus lite här och lite där. Idag ska här skapas. Har du något på tapeten idag?

kramar @nette

Viveka i Bläckhornet sa...

Själv är inte hösten min favvo tid. Jag är rysligt mörkrädd. Sen tycker jag dagarna blir så korta.

Men det förhöjer ju att få tända ljus...

Kram Viveka

Anonym sa...

Ja här går det också åt mkt ljus på höst och vinter!! Det ärt så mysigt med ljus!!

njutbarahem sa...

Mysigt värmande header du har Kram Lotta

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hejsan!
Jag har försökt att komma in på din kommentarlista flera gånger,men inte lyckats.
Märken på kläderna som jag har är
melmelli,I say,container och Branting,för tillfället har jag
melmelli och I say,men leveranserna på de andra märkena
kommer i Oktober.
Du är så välkommen till min butik!
den ligger precis snett emot klädoutletten.
Kram Marlene

Sari sa...

Hejsan!
Jo, jag håller med om att det är mysigt att tända ljus och bara mysa!
Men jag tycker att det känns så vemodigt när kvällarna så snabbt blir mörka nu... Jag hade tänkt att gå ut en sväng i trädgården efter kvällsmaten, men då hade ju solen redan försvunnit bakom skogen... och när solen börjar gå ner, så är det ju mörkt snart... Nåja, då fick jag vara kvar inne istället och tända en massa ljus! Inte så dumt det heller. Kanske blir det en stund i trädgården imorgon!
Ha det bra! //Sari

Marita sa...

Jag håller med dig. Det är så helt underbart med hösten när man kan tända levande ljus, svepa in sig i sköna filtar och njuta av en stor mugg gott the! Luften är klar och fin, underbart att vara ute o dona på tomten och gå sköna promenader...
Ljuskontot... ja nog blir det högt alltid denna underbara årstid :-)
kram, Marita

Isn't she lovely sa...

Mysigt inlägg =) Det märks att du gillar hösten..
..och jaaa jag håller med - hösten är en bra uppfinning ;)
Kram från Öland

bykerstin o. butikblandannat sa...

Jag ääälskar också hösten! :) Min absoluta favorit samtidigt som den inte skulle vara så härlig utan de andra årstiderna :)
Tack snälla för din kommentar hos mig. Vi hoppas kunna öppna butiken i oktober någon gång och den ligger på landet 1 timme utanför Uppsala och Sthlm. Man åker mot Enköping och halvvägs tar man av mot Grillby och vidare ut mot Mälaren. Men jag loovar att ge en bättre vägbeskrivn på bloggen när vi sätter igång sen. Hoppas du vill kika förbi någon gång! Och jag kikar gärna in hit snart igen, väldigt mysig blogg och stämningsfulla bilder! Kram Kerstin

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Kan inte annat än att nicka instämmande!! Hösten är underbar!!

Tänk en härlig höstpromenad... Lovely!

Blev nyfiken på butiken du tipsade om i förra inlägget. Måste ta en tur dit vid nästa Göteborgsbesök :)

Kram.

Anonym sa...

Ja, formentlig sa det er