4 augusti 2009


Från hjärtat…ända inifrån…

I Fredags var vi på U2...






Behöver jag säga något om dem?
Jo, lite vill jag säga…

Det går inte att beskriva känslan av att se och höra dem live.


Det måste upplevas.





JAG HAR VARIT SALIG IGEN!

Kan ni tänka er!

Salig! Salig! Salig!
Oj!

Jag svävar på moln.

Lyckorus.







Jag har länge, länge, länge velat se och höra dem...

Tack Gode Gud!

En av världens bästa grupper.
Helt klart.


En sak är säker. Det är inte sista gången jag varit på dem. Det lovar jag er!
Det var det bästa jag sett och hört.

MÄKTIGT!

Med denna "klo"...

Jaa, ni...
Jag vill till Ireland och Dublin.
Jag hjärta U2.
Jaa, jag älskar dem faktiskt!

Till helgen...
... ska vi på den här Donnan.


Madonna.

Det blir lyckorus då med!

Så nu blir det att packa väskan igen...

;=)

Kram

6 kommentarer:

Elisa Day sa...

Nej men vad fusk! Jag ville också se U2 och Madonna!!! :D Tur att jag sett U2 tre gånger tidigare och varit till Irland och Dublin flera gånger. ;) Men på en Madonna konsert har jag aldrig varit på, har drömt om det sen 1988! Tack för att du visade bilder. Kram

Vardags-mirakel sa...

Oj, jag förstår att du är glad. Njut av nästa konsert också! Kram Eva.

becca sa...

Det såg ju jätte häftigt ut!
Jag vill också på Madonna.....men det blir inget den här gången.
Hoppas att det blir lika bra där.

Ha det så bra, kram Rebecca.

Elisa Day sa...

Jo visst kan jag ge dig tips om Irland! Har du tänkt resa runt på Irland eller vara i Dublin? Har rest kors och tvärs hela ön! Tror jag var irländare i ett tidgare liv. Har flygit dit med Ryan air, finnair och SAS. Kan tom tala om var Bono bor ;) Irland är helt klart värt ett besök. Kram

Sjabbig men chic sa...

Ja, jag förstår att du är SALIG! Och nu vill du till Irland. Undrar just vart du vill åka när du varit på Madonna.;)

Kram Lisa

Elizabeth sa...

Love U2 with a passion!!!