1 april 2009

Hej Svejs
i lingonskogen
näej
…i blåbärsskogen!

Det här riset tog jag in för ett tag sedan och ni ser vad gröööönt det är!!
Det har t.o.m kommit blåbärskart på det!!
Kul!
Några kycklingar har hittat hit!
DET ÄR JU SNART PÅSK JUUUU!

Jag måste berätta...
vad jag drömde om i natt, hur man kan drömma alltså…
Jo, jag och några tjejer var utomlands till VÄRMEN! Såklart var vi ute på shoppingrunda. Vad annars??? Jag kom in i en affär, fick se massor av Bregott (som man har på mackorna). Jaa, vad tror ni jag gjorde då??? Jo, jag slog till och köpte 20 askar Bregott!!! Vaaaa????!!!! ( jag kommer ihåg så väl att det var just 20 askar). Jag kom ut med en stoooor kartong. 20 paket Bregott!
VAD HAR DU KÖÖÖÖÖÖP??
gapade de när jag kom ut! Kan vara bra att ha, sade jag.
Visst! När jag stod där ute i värmen så slog det mig, hur fasen ska jag frakta hem allt det här så det inte smälter??? Hur ska det gå till, jag har ju ingen kylbox med kylklampar med mig.
Näej, men det här går ju absolut inte det här tänkte jag, så jag gick in igen och ville lämna tillbaka mina 20 Bregottaskar. Det gick bra!!!!
Vad snäll hon var va??? ;)
Å så fick jag pengarna tillbaka!
Va?
Tänk hur man kan drömma!? Lustigt ibland, sedan har jag drömt om en massa poliser åxå inatt, det var en som sms:ade till mig…vet ej vad det stod! Hur tokigt som helst!

Ja ja nu får vi se vad nästa dröm innehåller. Jag är inne i en drömperiod nu. Det är lite intressant faktiskt med drömmar!



Sprang...
förbi tidningshyllan och roffade åt mig Leilas tidning! Den var man ju tvungen att kolla in.








Härliga bilder!

Ha en strålande dag, här skiner solen för fullt. Det är 4 plusgrader!

Var rädda om varandra!

Kram

2 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ja, det ver en konstig dröm, själv kan jag drömma jättekonstigt och man fattar absolut ingenting.
Fint med blåbärsris.
Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Vilken dröm!;) Men vad betyder den måntro? Kanske är det lågkonjunkturen som gör att din undermedvetna viskar: bygg upp ett fettlager så det finns att ta av...
Och oj, vad fint du har gjort med riset!

Kram Lisa