30 juni 2010

Kryddor...

till tusen :=)

Ja ni, jag var till en go vän igår. Oh, herreguuud vilken härlig ballkong hon har! Hon älskar kryddor och det kan jag lova att det syntes! Hela ballkongen full med massor av kryddor, paprikor, gurkor ja allt möjligt! Där kan man sitta och vara harmonisk kan jag lova!
Vi var på VM i inlineshockey. Ja, det var lite annorlunda att se! Sverige vann såklart! Men det var inte som att se en hockeymatch inte...detta gick lite saktare....=)
Men det var kul för det.









Vilka härliga dagar vi har haft. vi har varit till stranden och jag brände upp mig! Hmmm får nog sola lite mera försiktigt....
Idag är det lite mulet här men det gör inte ett dugg för det känns riktigt skönt att få en sådan här dag!
En typ "vilodag"!!! :=)))





































Tror nästan jag hörde åskan inatt....och att det regnade...

På Lördag ska vi tll Ullared! Det ska bli hur kul som helst! Jag älskar Ullared! Undra om det är mycket folk nu...säkert. Vi drar kl 5.00. Szzzznarkkkkk....som tur är så är det inte jag som kör! Bra va!

Näej ni, nu ska jag ut och göra lite ärender snart. Sedan blir det....ja, vi får se!

Ha det gott i värmen!

Kramelikram

Inga kommentarer: