21 augusti 2010

Magiska ...
...Gotland!

Ja, jag tycker att Gotland är MAGISKT!
Håller någon med mig?!

 Kan inte förklara! Men det känns så.
Det finns så underbara platser där som man vill utforska!

Har ni varit där?
 Ska ni åka dit?
JA!!!
Gör det!







Vallmo växer överallt! Otroligt vackert!
Dit ska vi flera gånger. Man kanske t.o.m tar och slår till och köper en liten sommarstuga där!
Vem vet!
Vore inga fel det!
Får börja kolla lite tror jag...:=)


Nu till min nyfikenhet!

Jag skulle väldigt, väldigt gärna vilja veta vilka ni är som läser min blogg! Ser åxå att ni kommer ifrån alla möjliga länder! Det vore jättekul att få höra från er!
Var bor ni? Vad äter ni? Favoritårstid? Vad har ni för pålägg på mackan? Favorit tandkräm? Skostorlek?...
Jag SKOJAR med er!
:=)
Men det vore faktiskt kul om ni berättade vilka ni är!


Now for my curiosity!

I would really, really like to know who you are who reads my blog! Do you come from all sorts of countries! It would be great to hear from you!

Where do you live? What do you eat? Favourite season? What are your toppings on the sandwich? Favorite toothpaste? Shoe size? ...

Just kidding with you!
:=)
But it would be really nice if you told me who you are!


Ha en störtskön Lördag! Det ska jag!
Kram igen!

7 kommentarer:

Anette sa...

Älskar Gotland. Blev frälst i Gotland förra året då jag för första gången åker dit med min man på bröllopsresa. Helt underbart! I år tog jag med mina två stoora barn /16 och 19 år/ dit i en vecka . jag är helt såld på Gotland och planerar att ha som lite tradition att åka dit varje år nu =))) Bor i Uppland och älsakr din blogg. Välkommen in till min.

kramar @nette

Isn't she lovely sa...

Visst är det härligt på Gotland! Håller med på alla punkter. Men du-vi har det inte så tokigt här på Öland heller. Har du varit här?
Kramis

ps/stl 40 ;)

Ann sa...

38, ost, colgate.... ;)

Jag har alltid velat åka till Gotland men det har inte blivit av, det verkar grymt mysigt där. Kanske nästa sommar...vi har faktiskt lite planer på det.
Kram och trevlig kväll

vardagsvitt sa...

Bor i Piteå, Storlek 39, Colgate Max White.... näää jag skojar *fniss*
Gotland verkar så vackert och jag SKA åka dit någon gång i mitt liv!!
Köp en stuga så kommer jag och dricker kaffe...
Kram Marith

Hon med klackarna sa...

Du vet att jag åxå är såld på Gotland!! ;) Men har inga planer på att bli bofats där igen. Men en stuga eller bara att hyra något då å då, det kan jag mycket väl tänka mig!
Tror att jag kommer att slå till på Gotland nästa sommar igen ;)

linéa sa...

Gotland är underbart, men längesedan jag var där nu. Jag har haft en ordentlig bloggpaus över sommaren men är tillbaka nu. Bor i södra Stockholm. :-)

ÅSA sa...

Har faktiskt aldrig varit på Gotland men vill absolut åka dit!!! Fina bilder!