14 maj 2010

Olivträd & nya pjuck…
…gjorde min plånbok tom! :=o



Hahhaaaa vad kul det är att shoppa. Jag handlade ett gäng med olivträd men nu är det bara så att jag har glömt att vattna ett olivträd. Det är jättetorrt
nu. Tror ni det kommer att ta sig igen? Eller tror ni som jag att det är stendött!? Säkert stendött.


Det är jag i ett nötskal.


Klart att jag skulle glömma ett träd.
Va?!

Ja, ja, det kanske kommer igen när det får sol och värme…om vi nu får uppleva det vill säga!

Jag sprang något annat. Våra ögon möttes och jag blev KÄR! Vi föll pladask för varandra och det slutade med att vi gick hand i hand ur affären!

Riktigt nice! :=)
Så min kärlek är nu dessa pjuck!




Esprit-skor!


Föll för det vackra utseendet!
I´m in love!



Nu önskar jag er en riktigt trevlig helg!
Gå ut och bli kära.

Det är jättekul!

Kram

1 kommentar:

Ann sa...

Snygga!
Visst är det nå´t speciellt med att shoppa ;)

Kram